Korduma kippuvad küsimused
Kas ma saan oma pileteid vahetada?
AS Piletilevi Group vahendajana vahetab pileteid ainult ürituse korraldaja loal. Vahetusi teostatakse sama korraldaja ürituste raames hiljemalt 3 tööpäeva enne sündmuse algust.
Kas ma saan oma pileteid tagasi müüa?
AS Piletilevi Group ostab pileteid tagasi vaid ürituse korraldaja loal, kui korraldajaga on sõlmitud vastavasisuline leping.
Üldjuhul toimub tagasiost (kui Piletileviga on Korraldajal sõlmitud vastav leping) situatsioonis, kus üritus on ära jäänud, toimumisaeg on muutunud või ürituse sisu on muutunud ulatuses, mille puhul võib eeldada, et piletiostja poleks pruukinud soovida muutunud üritusele piletit osta. Tagasioste, mis tulenevad piletiostjast, kes mingil põhjusel ei saa või ei soovi üritusel osaleda, üldjuhul korraldajad ei luba, kuid otsus sõltub reaalsetest asjaoludest.
Kas ma pean oma piletid välja printima?
Ei. Soovitame Piletit kontrollimiseks esitada mobiilist. Jättes pileti trükkimata, aitad panustada rohelisemasse keskkonda.
Kas ma saan e-pileti vahetada tava paberpiletiks?
Ei.
Kas ma saan pileteid broneerida?
Broneerime pileteid alates kümnest piletist, juhul kui korraldaja on broneerimise õiguse meile andnud.
Broneeringute vastuvõtmine lõpetatakse hiljemalt kaks nädalat enne ürituse toimumise kuupäeva.
Broneeringu summa laekumise tähtaeg AS Piletilevi Group arveldusarvele on viis päeva alates broneeringu teostamisest. Peale arve tasumist edastame piletid soovitud e-posti aadressile. Juhul kui broneeritud piletite eest tasu õigeks ajaks laekunud pole, tagastatakse need vabamüüki.
Mis teenustasud kehtivad Piletilevi müügikanalitest piletite ostmisel
Meie teenustasude kohta leiad info siit.